Ons uitje naar West Cyprus & terugkomst Michel - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Ons uitje naar West Cyprus & terugkomst Michel - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Ons uitje naar West Cyprus & terugkomst Michel

Door: Britney Christianen

Blijf op de hoogte en volg Harry

13 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

Hallo luitjes,

Gisteren zouden we om 9.45 verzamelen, normaal gesproken zorg ik dat ik altijd op tijd ben. Maar me lichaam wou niet van me bed af. Dus zoals gewoonlijk Britney kwam weer eens te laat. We gingen met de taxi's naar de binnen steden van Paphos het was best mooi om te zien hoe ze daar wonen. Ook door de bergen gereden maar er was wel wat mindere dingen je oren klapte heel de tijd dicht. Het was wel goed weer maar niet om te zeggen het was perfect weer. Rond half 3 gingen we eten het was heel lekker. Maar er onstond ineens een storm leek het wel. Alles waaide om me haren konden ineens extreem dansen. Maar een ontzettend leuke dag gehad.

En vandaag met vol trots konden we zeggen onze michel was er weer.
We lagen heerlijk aan het zwembad, Andy heee daar is michel. Ik dacht hallo hoe kan dat nou het is te vroeg dat hij nu al hier is maar daar was hij. Michel was er nog geen 5 minuten en het was zoals de eerste week weer een geheel gekkenhuis

Zo hebben we ook Andy kaal geschoren we zeiden alles komt goed maar vergaten het kammetje erop te doen Dus Andy is kaal.

Nou nog een week te gaan.

Okedoei...

Groetjes Britney

  • 14 Mei 2011 - 07:47

    Nel:

    wat leuk dat de groep weer compleet is,ik zie geen kale maar die al wel een pet ophebben dan,of hij was nog niet bij de kapster geweest dat kan ook.

    ik zie wel dat arno gekortwiekt is,met kam.

    mooie omgeving trouwens,hoop dat jullie nog een fijne tijd hebben met elkaar.

    groetjes nel van den branden

  • 14 Mei 2011 - 16:45

    Peter Kil:

    Jazeker, Michel is terug. Dankzij de school. Op een paar uur tijd was alles geregeld. Complimenten Vitalis: vele roc's kunnen aan jullie een puntje zuigen!!

  • 14 Mei 2011 - 21:47

    Jacqueline:

    Hoi allemaal,

    ik wens iedereen die nog overblijft nog
    een hele fijne week,
    maar voor mij persoonlijk ben ik blij
    dat mijn man thuiskomt.

    Groetjes,
    Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 29903

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 20 Mei 2011

Stage Studenten Beveiliging Vitalis college

Landen bezocht: