Uitblazen - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Uitblazen - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Uitblazen

Door: Harry Vroedsteijn

Blijf op de hoogte en volg Harry

10 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

Hallo allemaal,

Vandaag een update van mij. De leerlingen zijn of op dienst of zich aan het voorbereiden op de nachtdienst.
Vanmiddag zijn wij met z'n vijven even iets anders gaan doen. Britney had uitgevogeld dat er dicht in de buurt een midgetgolf baan was. En dat kon natuurlijk niet wachten. Het was er eigenlijk te warm voor, maar dat weerhield hen niet. Ricky won met 1 punt verschil.
Verder zijn de zonsondergangen hier geweldig mooi (zie foto).

Morgen gaan wij met z'n allen een excursie maken naar het binnenland. De bergen en kleine dorpen (niet toeristisch) staan op het programma.
De indrukken lezen jullie morgen.

Groeten, Harry.

  • 11 Mei 2011 - 08:27

    Gijs:

    volgens mij zitten jullie alleen maar in de zon daar!!!

    veel verder plezier

    Gijs

  • 11 Mei 2011 - 20:13

    Ita:

    moet ik nu alleen al die mooie plekken langs?
    ik zie het al, jullie hebben veel plezier!
    tot vrijdag!

    o ja, vraagje; bijt de vis???

    gr. ita

  • 11 Mei 2011 - 22:42

    Renée:

    Boe!

    naar wat je ons verteld had dacht ik dat jullie veel zouden werken, en af en toe leuke dingen zouden doen,
    maar als ik dat zo lees allemaal :P
    Nog een weekje, en dan moeten jullie weer terug,
    mag ik dan in jullie plaats daarheen?
    Nouja, veel plezier nog de komende week!

    xx Renée

    Ps: ik mis je wel hoor pap ö

  • 12 Mei 2011 - 12:19

    Nogmaals Gijs:

    ze komt, ze komt, ze komt de goede.....

  • 13 Mei 2011 - 10:38

    Jac Van Steenoven:

    Hoi boyz en girlz,
    dit is toch weer eens wat anders dan stage lopen op een school van het ROC he!!!!!!
    Het lijkt me een geweldige ervaring voor jullie: met de klas in het buitenland, ander eten dan thuis, ander werk dan hier, andere vrijetijdsbesteding, prachtige omgeving, ander klimaat etc. etc. Ik wens jullie in ieder geval toe dat je je deze periode zult herinneren als een onvergetelijke ervaring uit de tijd dat je op het Vitalis college zat.
    Ook de groeten aan meneer Vroedsteijn en mevrouw Ceuleers, want die komt meneer Vroedsteijn aflossen. Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 13 Mei 2011 - 17:31

    Peter Kil:

    Met de zeer gewaardeerde inspanningen van hr. Vroedsteijn heeft Michel het afscheid van zijn oma kunnen bijwonen. Vandaag is hij - opnieuw met inspanningen vanuit school - teruggekeerd naar Cyprus om de laatste week nog mee te kunnen maken.
    Geniet allemaal nog ff van deze laatste week!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 29898

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 20 Mei 2011

Stage Studenten Beveiliging Vitalis college

Landen bezocht: