en daar is de juf! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu en daar is de juf! - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

en daar is de juf!

Door: Ita Ceuleers

Blijf op de hoogte en volg Harry

15 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

ook ik ben inmiddels in het zonnige cyprus hard aan het werk! De leerlingen hebben het prima naar hun zin en de managers zijn erg tevreden. Toch willen sommige leerlingen wel weer naar huis.
Collega Harry gaat morgen en dus zal juf Ita in haar grote auto links rijdend, de leerlingen naar de hotels brengen. En ze vertrouwen me ook nog!
Het weer blijft goed en de zee ook..
Ik moet zeggen; het is een geweldige leerervaring, dus we hopen op een herhaling!

groetjes, Ita Ceuleers

• 15 Mei 2011 - 18:23

Edwin Bot:

Hallo Juf,

Links rijden, dat zal niet meevallen, aangezien de juf rechtsrijden al lastig vindt.

Maak er een leuke tijd van en geniet ervan, kom veilig weer terug.

Mvg. meester Edwin

• 16 Mei 2011 - 10:20

Gijs:

das niet aardig Edwin

alleen als je voor haar op een rotonde rondjes gaat rijden volgt ze je wel gewoon de hele tijd