even dan - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu even dan - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

even dan

Door: ita ceuleers

Blijf op de hoogte en volg Harry

16 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

vandaag harry naar het vliegveld gebracht.
En.. een leuke invulling van de laatste lesdag voor morgen op Cyprus "ontwikkeld".
voor sommige leerlingen een korte nacht, want we gaan om 9 uur beginnen en dan zijn ze net uit de nacht.
Morgen hier dan het verslag.

Groetjes, Ita Ceuleers

PS: Gijs, weet je dat je hier op de rotonde gewoon linksom rondjes mag rijden???

  • 17 Mei 2011 - 06:44

    Harry Vroedsteijn:

    Hallo allemaal,

    Na een paar geweldige weken, ben ik weer thuis. Vandaag nog even acclimatiseren en morgen weer aan de slag. Vooral aanpassen aan het weer is enorme kluif. Ik hoop dat jullie vandaag een leuke trip hebben. Ik weet waar de reis naar toe gaat en ik was graag meegegaan.
    Erg bedankt voor de kaart. Die zal ik goed bewaren. Nog veel plezier, geniet er vooral van en ik blijf jullie volgen.

    O ja, Ita, na drie rondjes op een rotonde moet je uitkijken voor die witte auto's met blauwe strepen en zwaailichten. Dan heb je namelijk wat uit te leggen in het Grieks, want Engels spreken die veldwachters nauwelijks.

    Groeten, Harry.

  • 17 Mei 2011 - 08:36

    Gijs:

    mevr Ita spreekt vloeiend grieks dus dat moet geen probleem zijn

    fijne trip ondanks de nachtdienst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 29883

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 20 Mei 2011

Stage Studenten Beveiliging Vitalis college

Landen bezocht: