. . . en dat was het dan. - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu . . . en dat was het dan. - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

. . . en dat was het dan.

Door: Harry Vroedsteijn

Blijf op de hoogte en volg Harry

15 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

Hallo allemaal,

Voor mij zit er op. Het waren twee onvergetelijke weken. Enerzijds was het erg leuk om te zien hoe de leerlingen het werk oppakten, in een vreemde cultuur, een vreemde taal en ver van huis. Anderzijds was het interessant om te zien hoe zij met elkaar omgingen. Ik voel mij bevoorrecht dat ik erbij mocht zijn.
Jongelui, hartelijk dank voor alles en nog veel plezier de laatste week.

Groeten, Harry Vroedsteijn.

  • 15 Mei 2011 - 19:34

    Samantha:

    Meneer ik vond het leuk dat u derbij was en zal u humor de laatste paar dagen wel missen!!
    veel plezier weer in nederland en pas op met vliegen morgen hahahah

  • 15 Mei 2011 - 20:22

    Britney:

    Hee beste meneer Vroedsteijn,

    Ik vind het heel jammer dat u ons nu al gaat verlaten maar die 4 daagjes met Mvr Ceuleers gaan goed komen.
    We zien mekaar weer in de lessen op school..

    Bedankt voor alles, de gezelligheid de ervaring en vooral deze mooie kans

    Groetjes,
    OKEDOEI Britney

  • 15 Mei 2011 - 21:10

    Oma Van Britney:

    Hallo allemaal
    Op de eerste plaats hartelijk bedankt voor de prachtige foto's, zo hebben wij hier toch een beetje mee mogen genieten van wat jullie allemaal meemaken,
    Het is goed te zien hoe fantastisch het jullie hebben, dit is iets om nooit te vergeten.
    Nogmaals dank aan Harry, die dit toch voor elkaar heeft gebracht.
    Lieve Britje nog hele fjne dagen en ik zal blij zijn als je er weer bent.

    liefs en kusjes oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 29881

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 20 Mei 2011

Stage Studenten Beveiliging Vitalis college

Landen bezocht: