Excursie Jeep Safari - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Excursie Jeep Safari - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Excursie Jeep Safari

Door: Arno v/d Branden

Blijf op de hoogte en volg Harry

17 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

We stonden om half 9 op want we moesten 10 voor 9 weg met een jeep op een jeep safari door Cyprus heen, eerst gingen we naar een dam toe, de grootste dam van Cyprus, en kregen we uitleg waar we heen gingen allemaal.
vervolgens gingen we wat drinken in een dorpje ergens in cyprus waar ik de naam niet meer van weet, toen gingen we wijn proeven en kregen we een rondleiding hoe het gebrouwen werd.
toen kwamen op een heel lang parcours tussen de bossen met kuilen en bulten en veel water, toen kwamen we uit bij een oude brug.
toen gingen we naar een kerk waar we vage paarse kleren aan moesten als je zwembroek aan had of kleren die niet mochten, stond wel goed vond ik zelf haha, toen uiteindelijk gingen we nog een waterval ergens midden in een bos.
op het einde gingen we naar Aphrodites rock en daar hebben we even gekeken op het strand maar er was vooral steen en geen zand dus dat was ook niks.
Ik vond de gehele dag leuk, maar zou het niet over willen doen want we moesten heel lang rijden en zitten in die jeep naar de plekken toe.
nou, heb ik lekker een lang verhaaltje getypt hopelijk heb je er van genoteee


,Arno van den Branden

  • 17 Mei 2011 - 19:20

    Harry Vroedsteijn:

    Hallo allemaal,

    Leuke excursie gehad? Ik denk dat de oorspronkelijke reisbeschrijving enigszins afwijkt van Arno"s versie, maar als ik zijn verhaal lees was het best interessant. Volgens mij was die kerk een oud klooster, maar dat weet je op Cyprus maar nooit. Zeker niet zolang er wegen zijn waar auto"s omhoog rollen, in plaats van naar beneden.

    Groeten aan allemaal,

    Harry Vroedsteijn.

  • 18 Mei 2011 - 12:28

    Jac:

    Heeft mevrouw Ceuleers ook in een jeepje gereden,.........toch niet zeker!!!!!!!!!!!!!

  • 18 Mei 2011 - 19:16

    Harry Vroedsteijn:

    Hallo allemaal,

    De foto's had ik nog niet gezien, maar het was het wachten waard! De kleur staat jullie goed, heren.
    Vandaag de laalste diensten. Zijn de koffers al gepakt? Ik ben benieuwd hoe het evaluatie gesprek bij Coral Beach verlopen is. Tot morgen.

    Groeten, Harry Vroedsteijn.

    P.s. Houd u het nog een beetje vol, juf?


  • 18 Mei 2011 - 20:35

    Nel Van Den Branden:

    paars staat jullie goed en jullie kijken ook zo blij

    zie je vrijdag

    groetjes nel

  • 19 Mei 2011 - 16:11

    Nmr:

    Zo Koen, nieuwe kleding gekocht in Cyprus???
    Tot morgen.

  • 19 Mei 2011 - 18:56

    Harry Vroedsteijn:

    Hallo Cyprusgangers,

    De laatste avond en dan begint de reis terug. Zoals ik jullie zelf heb meegemaakt en heb gelezen hoe jullie de laatste week zijn doorgekomen, denk ik dat jullie die weken op Cyprus veel geleerd hebben. En dan heb ik niet alleen over het werk.
    In de tweede week sprak ik Lance Hames en hij gaf aan erg tevreden te zijn over jullie inzet, talenkennis en enthousiasme en hij zou iedereen zonder uitzondering zo een baan aanbieden, als het zijn eigen beveiligingsbedrijf zou betreffen. Ook de mensen die op Coral Beach gewerkt hebben, zijn volgend jaar van harte welkom voor het echte werk. Ik denk dat je geen mooier compliment kunt krijgen.
    Geniet er vanavond nog even van, laat alles heel en een voorspoedige reis morgen.
    Tot volgende week op school.

    Groeten, Harry Vroedsteijn.

  • 19 Mei 2011 - 18:58

    Jacqueline :

    Hallo jongelui,

    Ik vind het heel knap dat jullie op jullie leeftijd dit volbracht hebben.
    Goede reis morgen.

    Groetjes, Jacqueline Vroedsteijn.

  • 20 Mei 2011 - 06:31

    Nel:

    hoi allemaal

    zoals ik lees in het bericht van dhr Vroedsteijn denk ik dat ik mag zeggen dat jullie trots en voldaan mogen zijn over jullie verblijf in Paphos.

    jullie hebben een unieke kans gekregen om in een ander land kennis te maken met het vak beveiliging,een andere cultuur met andere gewoontes.
    dank aan Vitalis College en het Leonardo fonds voor deze kans

    wel thuis

    gr nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 919
Totaal aantal bezoekers 29882

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 20 Mei 2011

Stage Studenten Beveiliging Vitalis college

Landen bezocht: