Koen's eerste week - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Koen's eerste week - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Koen's eerste week

Door: Koen van Ham

Blijf op de hoogte en volg Harry

09 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

Hallo allemaal daarzo!

We zitten hier nu al meer als een week dus ik vond het wel tijd om ook eens iets te typen en uit het zwembad te komen. Het is hier prachtig weer en het werk bevalt me ook wel. Het is leuk om te zien hoe ze in het echt hierzo te werk gaan. Ik loop in paphos gardens. Dit wil zeggen dat ik het hotel zelf moet beveilingen maar ook een universiteit. Ook zit er nog een stuk grond bij waar planten staan die meer als 50 euro per stuk waard zijn. je kunt wel raden dat ze die dan willen stelen. Verder heb ik het hier goed na me zin, overdag lekker in het zwembad of de stad in en savonds of snachts werken. Zondag 8 mei hebben we een boottoch gehad. Iedereen keek hier naar uit en volgens mij vond iedereen het ook super leuk! Ik in ieder geval wel! Nou het is al weer langer als dat ik dacht dus we gaan de komende 2 weken weer goed tegemoet

Groetjes koen!

  • 09 Mei 2011 - 19:52

    NMR:

    Koentjuh..............
    Het werd inderdaad tijd dat je eens uit het zwembad kwam om ons te laat weten hoe het met je gaat.
    (ha,ha tmobile lacht wel)
    Fijn dat het jullie zo goed gaat.
    Ben toch wel jaloers als ik de fotoos zie.
    Wat het weer betreft niet want dat is hier de afgelopen dagen super geweest.
    Fijne nachtdienst de komende dagen en geniet ervan hé. Voor je het weet ben je weer thuis.

    ps; Hoe gaat het met Meneer Vroedsteijn, wil hem best komen aflossen hoor!!

  • 09 Mei 2011 - 19:53

    NKM:

    en ook de groetjes van je Pa en broer.

  • 09 Mei 2011 - 21:07

    Peter Lentz:

    Koentjeuhhh...

    lekker werken zo he... ja dat zit wel snor... geniet er van.

    Gr

    Peter Lentz

  • 10 Mei 2011 - 09:00

    De Goosjes Uit Chaam:


    hoi koen
    ik lees dat je het goed naar je zin hebt daar zo'n stage willen wij allemaal wel
    aan de foto's te zien is het daar heel mooi
    henk en ik wilden daar eerst ook op vakantie gaan maar het is toch turkye geworden
    geniet er nog van en werk niet te hard he
    groetjes van kevin,denny,henk en leny

  • 10 Mei 2011 - 10:22

    De Reeshoffertjes:

    hey Koen,

    ziet er niet slecht uit, heb ik toch het verkeerde beroep gekozen, maar ja wij hebben het hier ook niet slecht gehad, begint nu een beetje te draaien als het dan maar weer niet doorslaat,
    maar goed bij jullie zal het zekers wel beter blijven dus niet te donker terugkomen hé
    en goed oppassen bij het oppassen doeiiii

    nou de groetjes van Albert Xander Max en Sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 29897

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 20 Mei 2011

Stage Studenten Beveiliging Vitalis college

Landen bezocht: