Nachtdienst in Paphos - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Nachtdienst in Paphos - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Nachtdienst in Paphos

Door: Britney Christianen

Blijf op de hoogte en volg Harry

06 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

hallo allemaal,

vanacht heb ik mijn eerste nachtdienst gedraaid. Het was leuker dan de avonddienst. Je maakt dan andere dingen mee dan in de avonden. Zo ook ben ik de eerste keer mee geweest op de mobiele surveillance. Dat was ook heel anders. Ik heb al bij het hotel en de university zelfstandig gelopen, maar de mobiele surveillance is toch uitdagender.
Je weet ook niet wat je op het moment mee kan maken. Ook is dat zo als je op de university of het hotel zelf bent. Ook is de week zelf heel snel gegaan. Ik heb nu in totaal 3 diensten gedraaid en vanavond de 4e. Het weer hier is heel goed te doen.

vele groetjes van Britney

p.s Tot over 2 weekjes,
en we zullen geen zon sturen anders hebben wij niks.

OKEDOEI

  • 06 Mei 2011 - 20:34

    Britney... By Night.:

    Hoi Brit,

    ja dat is weer eens wat anders he.. voor UIL spelen in de nacht. Je ziet dan hele andere dingen en de sfeer is heel anders. En zo rond een uur of 04.00 begin je te even een dip te krijgen. Maar volgens mij hebben die Grieken ook van die koffie waar je een lepel in kan afbreken... dus dat komt goed.

    Heel veel plezier..

    Groetjes

    Peter Lentz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Actief sinds 19 April 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 29893

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 20 Mei 2011

Stage Studenten Beveiliging Vitalis college

Landen bezocht: