Beveiliging Coral Beach hotel - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Beveiliging Coral Beach hotel - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Beveiliging Coral Beach hotel

Door: Andy Rietdijk

Blijf op de hoogte en volg Harry

04 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

We hebben net onze 2de nacht gehad bij het Coral Beach hotel en resort. We begonnen om 23.00 uur (andy & bas).
We begonnen met alle deuren op slot te doen. Daar waren we een uur mee bezig en toen hadden we ongeveer 4,5 kilometer gelopen. Daarna kwamen de franse soldaten (ongeveer 250 man). We hebben hun koffers en spullen naar boven gebracht. Toen liepen we nog ronde. Einde dienst.
Groeten, Andy.

• 06 Mei 2011 - 20:42

Peter Lentz:

Koffers sjouwen voor 250 militairen... pfff.. die hebben gelachen. Maar heel dienstverlenend... dat dan weer wel. En ja als mobielsurveillant of beveiliger op een heel groot object dan kan je echt een kilometerteller aan je schoenen hangen want die haal je er echt uit. Wel echt werk aan de winkel zo te zien. Veel plezier.

Peter Lentz