Beveiliging Paphos Gardens - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Beveiliging Paphos Gardens - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Beveiliging Paphos Gardens

Door: Ricky Jagt en Lars Kerremans

Blijf op de hoogte en volg Harry

03 Mei 2011 | Cyprus, Paphos

Hallo allemaal,

We maakten eerst kennis met Mr. Lance Hames ( Head of Security

Vrvolgens legden hij ons de regels uit en de procedures en gaf een rondleiding door het hotel.

Daarna maakten wij kennis met Marc
(Security Paphos)

We gingen controle rondes lopen over het hotel complex.
Daarna gingen we de appartementen en villa's controleren.

Daarna zijn wij opgesplitst.
Ricky ging naar de universiteit waar ze al 2 hele leerlingen hebben! Lars werd op de mobiele surveillance geplaatst, waarbij onder andere de beplanting bij een aantal grotten moest worden gecontroleerd. Deze wordt nogal eens weggehaald door de locale bevolking.

Groeten, Lars en Ricky.

• 06 Mei 2011 - 17:40

Els:

Hoi allemaal
    Even een berichtje uit Etten-Leur. Wat een prachtige foto's van de omgeving en natuurlijk van jullie. Het is een belevenis, die je je altijd bij zal blijven, met dank aan Harry.
    dus geniet ervan en doe je best,

Ik wens jullie veel mooie stage- momenten en fijne vrije uren.

Oma van Britney

• 06 Mei 2011 - 21:07

Peter Lentz:

Op de lokale coniferen passen heeft dan ook wel weer iets. De gekste dingen maak je mee in de beveiliging. Ik heb eens twee dagen midden in Utrecht op een weekend met een collega in een caravan naar een brievenbus zitten staren en dat was nog in de tijd dat we 12 uurs diensten mochten draaien. De opdracht was simpel:...als er iets in gedaan zou worden de brievenbus te openen en bij post via de meldkamer een advocaat van huis te laten komen...er gebeurde helemaal niets. Jullie moeten eens Meneer Vroedsteijn vragen naar de paarden in Halsteren..!! Voor een hele grote sigaretten fabrikant hebben we een keer een loods moeten bewaken en met dubbele bezetting. De loods was ongeveer een voetbalveld groot met daarom heen een ringweg en een hekwerk. Er moest permanent worden gesurveilleerd rondom dat gebouw. Er zat een Heras hekwerk omheen. Zo'n hek heeft natuurlijk steunpalen en om elke paal was er een strip geplaatst. Ik weet niet eens meer hoeveel strips er dus in een ronde zat maar het waren er zo veel dat onze dataverzamelaar na een dag helemaal vol zat en gewisseld moest worden voor een nieuwe. Dat heeft zo 14 dagen geduurd. En ik heb daar twee weekenden gewerkt...kon even geen hekken en palen meer zien... Ik heb toen wel ontdekt dat je op verschillende manieren kan surveilleren... lopen...fietsen...op je handen...hinkelen... kruipen...op je wenkbrauwen.. op je tandvlees...tijgeren...huppelen...achterstevoren...zijwaarts... vanuit de auto door het raampje...rollend... en zo zijn er nog wel een paar.

Fijne dienst he...

Peter Lentz