Voorbereiden - Reisverslag uit Breda, Nederland van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu Voorbereiden - Reisverslag uit Breda, Nederland van Harry Vroedsteijn - WaarBenJij.nu

Voorbereiden

Door: beveiligingvitalis

Blijf op de hoogte en volg Harry

28 April 2011 | Nederland, Breda

De hele week staat in het teken van voorbereidingen treffen voor onze reis naar Cyprus. Spullen pakken, de laatste afspraken maken, informatie voor de thuisblijvers achterlaten enzovoorts. Genoeg te doen dus.

Morgen om 05.00 uur vertrekt ons vliegtuig. Het gaat dus echt gebeuren.

Wil je ons tijdens onze stagereis op Cyprus volgen, kijk dan regelmatig op deze site.

Alle studenten wens ik hierbij veel succes met de laatste voorbereidingen en ik wens ze allen een leerzame en leuke stage in een van de hotels.

Groetjes,

Harry Vroedsteijn, docent

• 28 April 2011 - 13:09

Edwin Bot :

Hallo Harry en studenten beveiliging,

Veel leerzame momenten toegewenst tijdens de stage, zet Vitalis op de kaart zodat we volgend schooljaar een vestiging kunnen openen op Cypres.

Groeten vanuit een bewolkt Breda :(

• 01 Mei 2011 - 20:28

Nel Van Den Branden:

fijne tijd samen,jammer dat het eten jullie niet zo goed smaakt.

hopelijk zijn er een paar onder jullie die een beetje kunnen koken.